Hybride samenwerken,
een volgende stap in de digitale transformatie van je organisatie

Opname webinar 9 maart 2021

We zijn het intussen al wel gewoon, dat thuiswerken. Ons marktonderzoek van afgelopen najaar bevestigde ook dat telewerken - ondanks de aanpassing voor velen - heel wat opportuniteiten heeft geboden voor zowel medewerker, leidinggevende als voor de organisatie zelf. Het nieuwe digitale beleid waaraan velen nu werken, resulteert daar ook uit.
En nu ligt de kans open om hier een blijvende manier van werken van te maken, weliswaar in een hybride vorm waar een mooie balans ligt tussen werken vanop kantoor en telewerken. Maar hoe bestendig je zo'n nieuwe werkvorm? 

Gratis webinar opname én uitgebreid onderzoeksrapport

Op dinsdag 9 maart 2021 organiseerden we een webinar over hoe hybride (samen)werken dé volgende stap kan zijn in de digitale transformatie van je organisatie. We startten met een analytisch kader, rechtstreeks uit ons eigen marktonderzoek boordevol takeways om digitaal duurzaam telewerken ook voor jouw organisatie uit te bouwen. Het uitgebreide rapport, krijg je eveneens ter beschikking.

 

In 3 parallelsessies zoomden we daarna in op hybride werkvormen. En deze kan je allemaal gratis herbekijken! 

  • Sessie 1: Waarom vereist hybride samenwerken in Teams degelijke governance?
  • Sessie 2: De nieuwe hybride communicatievormen; van samenwerken en vergaderen tot telefonie
  • Sessie 3: Optimaliseer de processen in je organisatie met PowerPlatform"

Synergics_logo_2017

 

Herbekijk de 'hybride werken' sessies!